Wie ben jij?

Ik ben project manager, strateeg, communicatie- & marketing expert. Een echte spin-in-het-web, een verbinder, die de losse eindjes aan elkaar knoopt en zorgt voor een compleet en consistent verhaal. Mijn carrière begon bij internationale reclamebureaus, werkend op accounts als De Rabobank, Zilveren Kruis Achmea, Microsoft, HP en De Lotto. Vervolgens werkte ik als campaign manager bij KLM, op de afd. E-commerce verantwoordelijk voor online sales campagnes wereldwijd. Na 8 jaar besloot ik het roer om te gooien en besloot ik mijn eigen bedrijf op te richten, Exsite Media. Een marketingbureau voor (startende) ondernemers, in het midden- en klein bedrijf. 

Waarom ben je Exsite Media begonnen?

Tijdens mijn carrière in dienstverband heb ik veel ervaring opgedaan, met grote marketingbudgetten, echter de impact van mijn inzet was relatief klein. de liefde voor het vak, marketing en communicatie was echter nog springlevend. Na een jaar sabbatical besloot ik dat ik  midden-en kleinbedrijven wilde helpen om hun online zichtbaar te vergroten. Werken voor én met ondernemers die geen tijd , expertise en/of ruimte hebben om dit zelf te doen. De budgetten zijn kleiner (dan bij multinationals, maar de impact is vele malen groter.

Waarin maak jij een verschil bij anderen?

Het helpen van ondernemers geeft mij veel voldoening omdat ik help met het bouwen aan hun bedrijf, ik denk mee met de koers die ze willen varen en hoe ze de doelen kunnen bereiken. Daarnaast denk ik niet alleen mee, ik voer het ook uit. Hiermee ontzorg ik mijn klanten en kunnen zij zich bezig houden met hun core business in waar zij goed in zijn. 

Exsite Media

Exsite Media